perjantai 1. helmikuuta 2013

Helmikuu ja herkut esiin

Hyvää helmikuun ensimmäistä päivää!
Itse olen ollut koko tammikuun jonkinlaisessa määrittelemättömässä herkkulakossa. Karkit jätin täysin tammikuuksi ja ilokseni onnistuinkin siinä :) Muutaman kerran on kotona ollut karkkia nenän edessä tyrkyllä mutta olen saanut pidettyä näppini erossa niistä joka kerta.Voin sanoa, että nyt ei edes tee mieli karkkia, kun on tottunut olemaan ilman. Muita herkkuja enemmänkin tekee mieli. Muutaman suklaapalan olen silti sallinut itselleni tammikuussakin. Täydellisessä herkkulakossa en pystyisi olemaan enkä oikeastaan näe siinä edes mitään järkeä. Samalla vietin myös tipattoman tammikuun, joka sujui hyvin, koska olen vältellyt joka viikonloppuisia baarikäyntejä ja viettänyt enemmän koti-iltoja tai tehnyt muuta mukavaa! :) Olen yrittänyt syödä tämän tammikuun ajan terveellisesti ja juonut paljon vettä. Nyt kun olen päässyt jonkinlaiseen vauhtiin, aion jatkaa sitä myös tänä sekä tulevina kuukausina! :)


Juuri kun sanoin ettei tee mieli karkkia, niin tätä kuvaa katsoessa en kyllä pistäisi vastaan jos tohon nenän eteen tupsahtaisi tollainen herkullinen susupala... ;)


Jopa lempi leivonnaiseni mutakakun jätin leipomatta tammikuussa. (Jos joku ihmettelee kakussa näkyvää vaaleaa palleroa, se on valkosuklaata jota piilotin kakkuun;))



Ja niinkuin todettu, myös tämä iloliemi jäi nauttimatta viime kuussa :) Mmmh, mojito tekisi kyllä terää, ehkä sitten penkkareissa! :)

Muun muassa näille herkuille sanoin siis EI tammikuussa, ja jatkossakin aion kohtuukäyttää kaikkia niistä :)

Onko siellä ruudun toisella puolella tehty joitakin herkutteluun tai terveelliseen syömiseen liittyviä uudenvuoden lupauksia, ja miten on onnistunut? :)
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti