keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Outoa välttelyä

Haluaisin kertoa nyt vähän yhdestä tyypistä, johon olin pitkään ihastunut ja meillä oli kesällä ehkä jotakin juttuakin alkamaisillaan, mutta nykyään hän suorastaan ärsyttää minua. Kerron lyhyesti  historiaa. Vuosi sitten olin ihastunut häneen ja odotin että hänkin täysi-ikäistyy, koska tiesin että näkisin hänet silloin baarissa ja tilaisuuteni tulisi. Niin kävi ja pikkuhiljaa tutustuimme toisiimme, koska olin alkanut puhumaan hänelle facebookissa. Kesällä näimme useamman kerran baarissa ja juttelimme myös facessa, ja olin jo innoissani koska juttu vaikutti jopa lupaavalta. Kuitenkin kesän jälkeen kaikki tyssäsi täysin eikä vain enää puhuttu tai nähtykkään missään. Jätin jutun silloin sikseen ja ajattelin että ehkä siitä ei olisi mitään tullutkaan. :)

Minusta kuitenkin on alkanut tuntua, että nykyään hän hieman välttelee minua, nyt kun olemme muutaman kerran baarissa taas pitkästä aikaa törmänneet. Itseasiassa nyt kun muistelen, niin epäilykseni alkoi jo syksyllä kun törmäsimme yhdessä tapahtumassa. Heti kun hän näki minut, hän näytti vähän yllättyneeltä ja taisi kääntää katseensa muualle. Tunnen myös hänen kaverinsa jo useampien vuosien takaa, joten normaalisti olen moikannut tai vaihtanut pari sanaa hänenkin kanssaan. Juuri viime kerralla baarissa kuitenkin yhdessä vaiheessa rappusissa törmäsimme tähän poikakaksikkoon (entinen ihastukseni ja kaveri), eikä enää voinut perääntyä. Tämä entinen ihastukseni näytti todella vaivaantuneelta ja näytti kun hän olisi melkein meinannut perääntyä ja vaihtaa suuntaa rappusissa! Menin vain tyynesti ohi ja moikkasin molempia, ja jopa tämän tyypin oli pakko sitten moikata minua. Selvästi kuitenkin näytti, ettei hän olisi halunnut tulla vastaan. Melkein nauratti, että hän oli noin outo ja on ollut pari kertaa aiemminkin. En kyllä välittänyt tästä sen enempää, sillä mielestäni hänen käytöksensä on outoa ja suoraan sanottuna huvittavaa, koska en tiedä miksi hän välttelisi minua. Luuleekohan hän, että olen vieläkin kiinnostunut hänestä…?

Tuollaiset ihmiset vaan pännivät jos väleissä ei ole tapahtunut ikinä mitään, mikä olisi niin jäätävää että loisi tuollaisen jännitteen. Mutta pitää antaa asian olla, ja antaa hänen olla outo jos kerta haluaa. Minä en ainakaan vilasekkaan hänen peräänsä enää, ja onneksi en ole edes kiinnostunut hänestä  nykyään.  Aina kuitenkin vähän miettii mitä olisi voinut tehdä toisin, vai olisiko tilanne silloinkaan ollut erilainen. Olisin ehkä voinut olla rohkeampi kesällä ja pyytää häntä ”treffeille”, olisi ollut kiva tutustua paremminkin kun tilaisuus kerta oli. Tästä opin, että ensikerralla kun on mahdollisuus tutustua paremmin johonkuhun ja vaikuttaa että voisi olla myös chäänssejä, otan härkää sarvista ja ehdotan itse tapaamista jos kaksilahkeinen ei sitä tee!

                                                                    kuva weheartit.com

Ei siis pitäisi tyytyä vain toivomiseen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti