keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Liian hot

Oletteko ikinä olleet tilanteessa, jossa joku sinun mielestäsi tosi hyvännäköinen kundi tulee juttelemaan sinulle yllättäen? Hän on jopa niin hyvännäköinen, ettet meinaa saada sanaa suustasi. Tällaisessa tilanteessa miettii vain kuumeisesti mitä sanoisi, ja sitten saattaa töräyttää jotain ihan tyhmää. Itselleni ei kyllä ole ennen viime lauantaita näin käynyt, mutta tulipa nyt sellainenkin tilanne eteen. Näin kyseisen komistuksen baarissa kiertelemässä vähän ennen lyhykäistä juttutuokiotamme, ja olin huomannut heti että hänellä oli tosi kivat vaatteet ja hän oli melko pitkä. Aivan odottamatta hän tuli sanomaan minulle jotain, mutta en oikein kovassa melussa kuullut edes mistä oli kyse… Menin muutenkin jotenkin lukkoon siinä ja vähän ajan päästä poistuimme paikalta vähin äänin. Oli tosi noloa seistä hänen vieressään kun ei osannut sanoa mitään hänelle vaikka hän ehkä yritti vähän saada juttua aikaiseksi. Onneksi lähdimme aika nopeasti tämän tilanteen jälkeen koko paikasta, ettei tarvinnut törmätä häneen enää, koska olin niin häpeissäni :D Koko loppuillan ja vielä pitkään tästä eteenpäinkin minua tulee harmittamaan kyseinen tilanne, koska olisi oikeasti pitänyt sanoa jotain kunnollista ja jutella hänen kanssaan…  Hän vaikutti myös hyvän ulkonäkönsä lisäksi mukavalta.


Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? Olen huono keksimään mitään napakoita kommentteja ja niin edelleen, joten taskussa pitäisi olla joku ”vakkarijuttu”, jota voisi käyttää kun tulee hiljaista tai ei keksi sanottavaa. Onko siellä ketään muuta, joka ei aina keksi sopivaa puhuttavaa, vai oletko kenties sanavalmis neiti-näpsäkkä tilanteessa kuin tilanteessa? :) 

 
Edellisestä sepostuksesta saittekin jo vähän vihiä siitä, millainen meidän lauantainen bile-ilta oli. Minun mielestäni baariin oli eksynyt monta ihan kivannäköistä poitsua, ja kahden katselemani komistuksen kanssa juttelinkin. Lumikki kuitenkin sanoi, ettei siellä näkynyt ketään joka olisi miellyttänyt erityisesti hänen silmäänsä. Olin ihmeissäni tästä koska minä näin niin monta hottista. Oliko Lumikki vain liian nirso miesten suhteen ja etsi täydellisyyttä baarista, vai eikö hän nähnyt ketään kivaa koska ei varsinaisesti ”halunnutkaan” nähdä tai etsiä ketään hyvännäköistä? Ei meillä nyt niin erilainen miesmakukaan voi olla. Yhdessä vaiheessa Lumikkia vähän turhautti tanssilattialla kun jauhoin kokoajan niistä baarin komistuksista ja ehdotin hänellekin silmänruuaksi paria tyyppiä. Heheh, ehkä olin vähän ärsyttävä, mutta minkäs voit jos monta söpöä kaksilahkeista on eksynyt samojen seinien sisälle ja kulkevat nenäsi edessä vähän väliä? ;) 


Onko kellekkään muulle käynyt tämäntapaisesti? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti