torstai 12. joulukuuta 2013

Uusi tuttavuus baarista

Kerrankin tapasin viime viikonloppuna baarissa kunnollisen oloisen, asiallisen, kohteliaan, mukavan, mutta myös silmääni miellyttävän kundin. Näin hänet ekaa kertaa sohvalla istumassa, kun menimme hänen ja hänen kavereittensa viereen istumaan. Emme jutelleet mitään. Katseemme kohtasivat tämän söpöläisen kanssa kuitenkin muutaman kerran ja kaverinikin sanoi, että hän näytti vähän katselevan suuntaamme salaa. Yksi asia, minkä bongasin hänestä heti, oli ihan tyylikkäät merkkikengät. Huhuh, jo ne tekivät vaikutuksen minuun!

That feeling

Myöhemmin tanssilattialla ollessa päätin lähteä vähän kiertelemään ja katselemaan, näkyisikö tuota komistusta. Olin sillä tuulella, että voisin mennä juttelemaankin. Kun pääsin komistuksen kohdalle tungoksessa, hän oli selkä minuun päin ja ajattelin ettei hän edes huomaa minua. Tungoksessa kuitenkin osuin häneen ja hän katsoikin suuntaani kun ohitin häntä. Hän hymyili vienosti ja huomasin sivusilmällä matkaa jatkaessani, että hän alkoi tehdä lähdön elkeitä paikaltaan. Jäin tahallisesti jumiutumaan ihmisruuhkaan ja aavistin, että hän oli lähdössä perääni. Pianhan sieltä lämmin käsi koskikin käsivarttani ja lempeä ääni tervehti minua. Olin niin iloinen, että olin katseillani kiinnittänyt hänen huomionsa ja saanut hänet tulemaan juttusille!

Somewhere

Aloimme tanssia yhdessä ja samalla jutustelimme niitä näitä. Kyseinen tyyppi oli tosi mukava ja asiallinen, eikä hän ollut mikään kähmijä, toisinkuin jotkut heti kättelyssä. Hän vaikutti aidosti kiinnostuneelta, kehui maltillisesti ja oli yleisesti ottaen miellyttävän oloinen. Hän pyysi puhelinnumeroni ja kirjoitti siihen nimeni etuliitteeksi "Ihana". Kukaan ei ole koskaan ollut niin suloinen ja ihana minua kohtaan baarissa!

Untitled
                                                                      weheartit.com

Hän sanoi baarissa että soittelee minulle myöhemmin. Hän laittoikin vielä yöllä ja kotia mennessäni viestiä ja toivotteli hyviä öitä. Sanoi myös, että voitaisiin nähdä vielä. Aamulla häneltä tulikin jo huomen-viesti ja hän ehdotteli jo, voisimmeko vaikka nähdä vielä. Sovimme viikon päähän alustavasti treffit, ja hän laittoi kaikki viestit tosi "asiallisesti" ja vaikutti, että hän oli tosissaan, eikä mikään pelle minun ikäiseni, jotka usein vain heittävät läppää eikä ole edes kiinnostuneita lopulta... Tämä mies oli minua siis muutaman vuoden vanhempi. Oli tosi piristävää ja ihanaa tavata tyyppi, joka vaikutti aidosti kiinnostuneelta ja oli oma-aloitteinen ja laittoi itse ensin viestiä! :) Tulen kertomaan, miten juttu jatkuu tännekin, jos jatkuu! :)

2 kommenttia:

  1. Vitsi miten kivalta pojalta vaikuttaa! :) tulin oikeen hyvälle mielelle ku tätä luin :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva ! :) Saas nähdä, näemmekö huomenna hänen kanssa.. :)

      Poista