torstai 27. kesäkuuta 2013

Talviturkit heitetty !

Pari iltaa sitten kävimme viimeinkin heittämässä parin vuoden takaiset talviturkit! Olen kauhea vilukissa ja oli siinä otettava itseään niskasta kiinni, jotta uskalsi pulahtaa veteen. Vesi oli virkistävää ja ihan mukavan tuntuntuista, mutta en siltikään kauheasti uimisesta pidä. Enemmän tykkään uida turvallisessa uima-altaassa, jossa vesi on ihana kirkasta ja välillä voi ottaa reunasta kiinni ja rentoutua silmät kiinni. Ehkä tänä kesänä tulee käytyä vähän useammin uimassa. Oletteko te heittänyt jo talviturkit vai olemmeko ainoat jänishousut? ;)

Soup - My friends

Ainiin olin unohtanut kertoa erään jutun pääsykokeistani. Olin pääsykoepaikalla hyvissä ajoin ja menin istumaan isoon aulaan. Vähän ajan päästä melkein viereeni tulee istumaan söpön näköinen poika. Vilkuilin häntä jonkin aikaa ja ajattelin, että kohta menen hänelle hermostuksissani pölisemään. Suunnitelmani pilasikuitenkin pojan ärsyttävä kaveri, joka tuli väliimme ja jaarittelemaan kaikenlaista turhaa. Kun meidänt kuulutettiin sisään ja poika kutsuttiin ennen minua näin, että hänellä oli Coca Cola pullo, jossa luki nimeni. Kun sen näin suuni loksahti auki hämmästyneenä ja olin niin harmissani kun en aikaisemmin sitä huomannu ja mennyt puhumaan. Voihan olla, että pullon nimi kuului vaikka hänen tyttöystävlleen, mutta olisi pitänyt mennä juttelemaan. Nyt harmittaa !

Photo by joycexbolt • Instagram
Kuvat wehearit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti