sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Kuvapläjäys

Tässä vähän sekalaisia kuvia edellisiltä viikoilta.

Olen ollut paljon töissä joten välillä postailukin on jäänyt vähemmälle, koska kaikki vapaa aika on yksinkertaisesti kulunut lepäilyyn, lenkkeilyyn ja kavereiden tapailuun. Olen nyt kesällä tykästynyt tekemään kreikkalaista salaattia ja se sopiikin evääksi leivän kera, ainakin terveellistä! Lenkkeilykin on meinannut jäädä näin kesällä vähemmälle juuri töiden ja muiden kesäpuuhien takia, mutta sinnikkäästi olen yrittänyt sillekin tehdä tilaa, jottein kunto ihan rupsahda :) Lisäksi otin itseäni niskasta kiinni ja pyöräilin työmatkani (vasta nyt sain aikaiseksi vaikka töitäkin jo 2kk takana...), joka on kuitenkin noin 10 kilsaa ja aika paljon mäkeä. Jee! Ensimmäisten kertojen jälkeen on kyllä ollut peppu ja reidet vähän kovilla. Yritän nyt välillä ainakin pyöräillä matkan, siinä saa niin hyvin hyötyliikuntaa ja kunnon lenkin :)

Töiden vastapainoksi olen yrittänyt rentoutua. Yhtenä vapaapäivän aamuna olin puoleenpäivään asti yökkärissä ja luin lämpimässä sängyssä heinäkuun aikakauslehtiä, joita en ollut ehtinyt lukemaan :) Ihanaa! Lehtien lukeminen on niin mukavaa ajanvietettä ja saa paljon uusia vinkkejä ja tietoa uusista jutuista samalla. Olen myös nauttinut Suomen kauniista luonnosta ja järvimaisemasta luonnonhelmassa. Yhtenä päivänä haistoin ihanan tuoksun ja menin katsomaan mitä äiti leipoo. Uunissa oli paistumassa hyvät suklaamuffinsit joissa oli sisällä valosuklaanpaloja, nam! Olen myös herkutellut jäätelöllä, se on ehdottomasti suosikki kesäherkkuni kautta aikojen! Olen jäätelöhullu, sitä en voi kieltää :D Viimeksi yhdistin minttujäätelön ja kolmen suklaan jäätelön mansikoiden kanssa, että se olikin taivaallista :) Samalla katsoin telkusta Cheekin Ruisrockin konserttia, oih... :)

Reilu viikko sitten otimme tyttöjen kanssa junan nokan kohtia Helsinkiä ja Lintsiä, sillä luvassa oli tämän kesän hurvittelupäivä! Itse olen aina ollut huvipuistohirmu ja rymynnyt laitteesta toiseen pelkäämättä mitään pääalaspäin meininkejä. Kummitusjuna on sitten ollutkin toinen juttu, siitä en ole ikinä tykännyt. Onneksi sitä ei enää ollut Lintsillä :'D Täytyy kyll' myöntää että näin vähän vanhemmalla iällä noissa laitteissa tuntuu enemmän mahassa, nuorempana ei tuntunut missään ja meni vaikka peräkkäin hullujakin hullumpiin laitteisiin ;) Raketista tykkään, siellä on niin ihanan viileä kun pääsee pongahtamaan taivaisiin ja voi nostaa kädet ja jalat ilmaan ja katsella Helsinkiä! Onneksi sain vähän pelkurin kaverinikin suostuteltua laitteeseen. Vähällä oli kyllä etten joutunut yksin menemään joihinkin laitteisiin, sillä ystäväiseni jotka olivat seuranani, eivät ole ihan yhtä hurjapäitä kuin minä. Annan heille kuitenkin 10 pistettä ja papukaijamerkin heidän rohkeista suorituksistaan! Lintsillä oli muuten tooosi hyviä koriruokia Ravintola Jarrumiehessä. Kannattaa mennä sinne jos kaipaa perus hamppareiden tai nakkiperunoiden sijasta esimerkiksi salaattia tai kana- tai lihapullakorin :)

Mukavaa viikon alkua ! :)

2 kommenttia: