perjantai 4. lokakuuta 2013

OMG

Nonniin, mä tein sen!! Oon jopa aika ylpee ittestäni. Nielin ylpeyteni ja nyt viimeinkin kahden kuukauden viestittelyn jälkeen pyysin tyyppiä, josta olen puhut, viimeinkin treffeille. Voin sanoa, että jännitti ihan sikana ja muutenkin nolotti vähän, mutta se onnistui ihan hyvin. Olin jo jonkun aikaa ootellut, että kyseinen tyyppi kysyisi minua ulos, mutta sitä hän ei ollut vielä tehnyt.Vähän kyllä mietittyttää, että miksi hän ei ole voinut minua kysyä, vaikka on viestitellyt minulle ja suostui nyt lähtemään kun kysyin häntä...Miehistä on niin vaikeaa ottaa välillä selvää!

Lunch Date

Olen tässä koko syksyn miettinyt, mikä olisi hyvä treffipaikka ja kysyin jopa apua yhdeltä poikakaverilta ja hänkin päätyi ravintolatreffeihin. Koen jotenkin kahvilan ahdistavana paikkana ja mieluummin menen lempi ravintolaani syömään, koska se on niin tuttu paikka ja voi rentoutua paremmin.

take me with you | via Tumblr

Asun olen jo melkein päättänyt, mutta se voi muuttua vielä monta kertaa. Ekoilla treffeillä haluaa antaa itsestään hyvän kuvan, joten vaatteillakin on suuri merkitys. Kannattaa laittaa mukavat vaatteet päälle, jotta tuntee olonsa itsevarmaksi. Lisäksi kannattaa välttää liian paljastavia vaatteita, sillä liian avoin kaula-aukko saattaa antaa sinusta vähän vääriä signaaleja ja saa myös kundisi ehkä vaivaantuneeksi.

Hey!!!!
Kuvat wehearit.com

Ihan järkyttävää, mutta stressaan ihan mielettömästi siitä miten vaikka tervehdimme kun näämme. Sanommeko vain "moi" vai kuulusiko halauskin mukaan. Niin outoa nähdä ihminen, jonka kanssa on puhunt vaikka mitä, mutta ei ole kun kerran baarissa nähnyt. Ja tietenkin lasku stressaa myös. Olen sitä mieltä, että se tulee jakaa, mutta noloa jos tuttu tarjoilija alkaa vitsailemaan, että miehen kuuluisi se maksaa. Onneksi treffeille on vielä melkein viikko aikaa ja voin vielä vaikka perua ne jos ei tunnukkaa hyvältä. Tilannetta helpottaa se kun mietin, että mennään vain kavereina syömään ja se siinä. Katsotaan sitten miten juttu etenee kun ollaan tavattu.

Laittakaa ihmeessä jotain omia vinkkejä tai muuta sellaista. :) Tulen palaamaan asiaan vielä lähipäivinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti